PLA DE REOBERTURA DE CENTRES-1-23-05-2020

Benvolgudes famílies de l’Escola Suris:

Com, segurament, ja heu escoltat a través dels mitjans de comunicació, el Conseller d’Educació de Catalunya, Sr. Josep Bargalló, va anunciar el dia 20 de maig del 2020, el PLA D’0BERTURA DELS CENTRES EDUCATIUS EN FASE 2 DE DESESCALADA EN LA FINALITZACIÓ DEL CURS 2019/2020, AL MATEIX TEMPS QUE EL PLA PER L’ORGANITZAIÓ I FUNCIONAMENT DELS CENTRES PEL CURS 2020/2021.

A partir d’aquest moment, cada centre haurà d’elaborar el seu PLA D’OBERTURA DE CENTRE, inicialment per les dues últimes setmanes de curs ( a partir del 8/6/2020), tenint en compte els criteris i premisses que recull en mencionat document i a partir de les orientacions que indiqui la Inspecció Educativa que acompanya les direccions dels centres i vetlla pel compliment de la normativa en matèria d ‘educació.

Properament, us presentarem mitjançant el web de l’escola i prèviament havent informat el Consell Escolar del nostre centre, el pla previst per la nostra escola, un cop la inspecció ens hagi facilitat les indicacions i orientacions per a la seva elaboració.

Mantingueu-vos atents, doncs, a les novetats que puguin anar apareixent al web.

Rebeu, mentrestant, una cordial salutació.

La direcció.