Park(ing) Day Conellà

El proper Divendres 21 de Setembre, i en el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible, l’Escola Suris participarem en la proposta europea del Park(ing) Day.

D’acord amb aquesta activitat, la Guàrdia Urbana ens cedirà tres places d’aparcament del carrer Terra Alta en l’horari escolar (9 – 16:30h) per realitzar diferents activitats lúdiques com a alternativa d’ús de l’espai que ocupen al nostre entorn proper els cotxes.

Durant la franja del matí seran els alumnes de 3r del centre els qui ocuparan aquest espai, però us proposem que sigueu vosaltres, famílies, qui aprofiteu aquest lloc en la franja de la tarda (15 – 16:15h) per realitzar activitats de ganxet, crochet o altres manualitats que ens puguin servir per decorar el nostre arbre de l’entrada.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!