P3 PROJECTE S’ART AL BARRI I L’ESCOLA

Hola famílies, ja estem de tornada per explicar-vos que hem començat a caminar amb el projecte S’Art, i que ho hem fet coneixent la nostra escola, Hem fet una visita per dins i ens hem colat a una classe amb taules i cadires altes, hem vist un altre menjador, hem pujat un munt d’escales, ens ham cantat els nens i nenes grans …Buff!!! Hem vingut molt cansats/des, doncs ens hem adonat que tenim una escola molt gran.

En un altre moment hem vist l’escola des del pati i ens hem fixat que te moltes finestres i així les hem dibuixat.

Durant una conversa col·lectiva ,ens adonem que l’escola està envoltada de pisos, arbres, cotxes i fins i tot un riu. Així doncs, dit i fet ens posem a construir el nostre barri amb la nostra escola al mig i la veritat és que ens ha quedat molt bonic.

El mes important és que podem jugar amb la construcció i fer que el barri cobri vida. Gaudim, aprenem , juguem. Som P3.

Cliqueu per poder veure les fotos.

EL BARRI I LA NOSTRA ESCOLA

Monti i Amparo