MÚSICA – SETMANA DEL 16 al 20 de setembre

Aquesta segona setmana d’inici de curs escoltarem un clàssic del funk interpretat pel grup Earth, wind and fire, escrita i composada l’any 1978 per un dels seus components Maurice White, anomenada SEPTEMBER.

Aquí teniu l’enllaç:

September d’Earth, Wind and Fire

I també escoltarem una de les tres Romances Op.22 de la pianista i compositora del Romanticisme Clara Wieck Schumann (Leipzig, 1819 – Frankfurt de Main, 1896).

Podeu escoltar les Tres Romances per a piano i violí op.22, interpretades per Sini Simonen  al violí i Tanja Zapolska  al piano, clicant al següent enllaç:

Clara Schumann: Three romances for violin and piano Op 22