MÚSICA del 28 al 31 d’octubre – CASTANYADA i GABRIEL FAURÉ

La darrera setmana d’octubre us convidem a celebrar la Castanyada amb una bona recepta musical!

Escotarem Panellets i castanyes del grup de música i animació familiar AMBAUKA, nascut al 2008 a Molins de Rei.

Si cliqueu damunt l’enllaç trobareu aquesta divertida cançó-recepta:

Panellets i castanyes – AMBAUKA

També escoltareu la Pavana Opus 50 de GABRIEL FAURÉ  (orquestra de corda amb dues flautes, dos oboès, dos clarinets, dos fagots i dues trompes) de l’any 1887.

Gabriel Fauré va néixer a Pàmies (França) l’any 1845 i va estudiar música amb Camile Saint-Saëns. Va ser una gran compositor per a piano que va influir en molts compositors posteriors, com Maurice Ravel, del qual va ser professor.

Aquesta peça forma part del concert  que l’alumnat de 4t anirà a veure la setmana vinent a l’Auditori de Barcelona, i que s’anomena  l’OBC balla Ravel.

Podeu escoltar aquesta intimista i bella composició clicant al següent enllaç:

Pavana op.50 de Gabriel Fauré