MÚSICA de la TARDOR- SETMANA del 23 al 28 de setembre

Per començar la tardor res millor que escoltar un fragment d’un dels concerts per a violí d’Antonio Vivaldi (Venècia, 1678 -Viena, 1741): Les quatre estacions, concretament el que fa referència a la Tardor.

Aquests concerts estan inclosos en un conjunt de dotze en total, que Vivaldi va composar al 1723.

Si cliqueu a l’enllaç els podreu escoltar:

La tardor de Vivaldi

També us recomanem escoltar aquesta versió de Max Richter de l’any 2012, on aporta una particular lectura d’aquesta obra cabdal del Barroc:

Les Quatre Estacions de Vivaldi – Recomposades per Max Richter

L’altra peça que podeu escoltar és La pluie de la cantant francesa Isabelle Geffroy, més coneguda pel seu sobrenom artístic Zaz. Nascuda al 1980, aquesta cantautora barreja la música francesa amb el gypsy jazz.

Aquí teniu l’enllaç a una de les seves cançons:

La Pluie de Zaz