MÚSICA DE LA SETMANA – “QUE TREMOLIN ELS ARBRES” Beth – gener 2021

Aquesta setmana reprenem les recomanacions musicals, amb les que col·laboraran, amb opinions i il·lustracions, l’alumnat de 6è curs.

Ens estrenem amb una cançó del 2020, creada i  interpretada per la Beth Rodergas.

La Sofía de la Rosa ens explica que “És una cançó que aporta l’optimisme, el positivisme, l’esperança i l’energia necessàries en els moments complicats que estem vivint, com a societat. També parla de  que cal tenir somnis per complir, força per lluitar i esperança per a aconseguir-los. Tot i que el camí es compliqui, el més important és no desesperar-se, cal seguir perquè les coses acabin arribant”.

L’Ona Gálvez pensa que “La cançó parla del futur, de ser positius i de tenir esperança, sempre. Parla de l’energia bona que sorgeix després d’aquests moments tan difícils, per la societat. És un cant descarat i optimista”.

L’Ariadna Recio: “Jo crec que tracta de que has de gaudir en tot moment i de que sempre has de tenir un somriure d’orella a orella. A mi em transmet alegria, emoció i felicitat”.

I la Martina Ruiz ens diu: “Parla del futur, de positivisme i de l’esperança que hem de tenir en aquests moments tan difícils que estem vivint. La cançó transmet pau, alegria, tranquil·litat…”

Aquí teniu l’enllaç per poder escoltar-la:

Que tremolin els arbres – Beth

Esperem que us agradi!