MÚSICA DE LA SETMANA – del 3 al 7 de febrer

Aquesta setmana escoltem un parell de cançons de l’espectacle Les músiques del món, del Palau de la Música Catalana. Sortida prevista per l’alumnat de 6è, dijous 6 de febrer.

Per una banda I wish del cantant nord-americà Stevie Wonder (Michigan, 1950) que el defineixen com a “compositor, productor discogràfic, músic i activista social americà”.

I wish de Stevie Wonder

L’altra és The Little Light of Mine, una cançó gospel de Harry Dixon Loes de l’any 1920. Posteriorment va ser adaptada per Zilphia Horton, entre d’altres activistes que lluitaven dins el Moviment pels Drets Civils a Nord-Amèrica a mitjans del segle XX.

Aquí teniu l’enllaç a una de les seves versions, pel Soweto Gospel Choir (2011):

This Little Light of Mine

Si voleu més informació sobre la sortida al Palau de la Música Catalana i sobre l’espectacle Les Músiques del Món, podeu consultar l’article del dia 3 de febrer, publicat a 6è i a Ed. Musical.