Ja tenim el reconeixement d’Escola Xesco

El passat dia 10 de maig dintre de la Festa de la Natura des de l’Ajuntament  ens van fer entrega de la placa XESCO que reconeix a l’Escola Suris dintre de la Xarxa d’escoles per a la Sostenibilitat de Cornellà. Aquest reconeixement s’otorga a les escoles de Cornellà que estan implicades d’ un projecte per aconseguir aprendre a cuidar i respectar la natura i gestionar millor els residus i els recursos de que disposem.  Això només es pot aconseguir amb la participació de tothom que forma part de l’escola, famílies, alumnes, personal no docent i mestres. Aquí ho deixem una imatge de un dels equips d’ecodelegats de l’escola molt contents amb la nostra placa.Moltes  gràcies  per  la  vostra  participació  i implicació.