Ja som escola Xesco!

Hola Famílies,

Aquest any és le 10è aniversari de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Cornellà (XESCO). Per celebrar-ho s’han organitzat diferents activitats amb la participació de les Escoles de primària i Instituts de Cornellà. Una d’aquestes activitats ha sigut la creació d’una cançó participativa que ha implicat als alumnes dels centres educatius adherits a la XESCO. Amb aquesta cançó s’ha volgut donar a conèixer la tasca que duem a terme des dels centres educatius. La nostra escola ha participat de forma activa amb aquesta proposta i dues de les nostres alumnes han format part del grup que ha posat veu a la cançó. Esperem que us agradi molt.