Informacions varies de P4

Hem detectat polls a l’aula del vostre fill/a.Amb la finalitat de poder fer el tractament dels polls ben fet, proposem el següent:

1er- Mirar sovint (cada 2 o 3 dies) els caps dels vostres fills i filles.

2on- En cas que es detectin polls, treure’ls tots (incloses llémenes) i avisar a la mestra.

Recordem que hi ha una norma de Sanitat que indica que no vindran a l’escola els nens i nenes que tinguin polls o llémenes.

En cas de trobar algun cas de polls o llémenes es trucarà a la família corresponent per a què vinguin a buscar el nen o nena.

La Direcció.

____________________________________________________________________________________________

Ja hem començat el nou curs 2018-2019 carregats d’il·lusió i ganes de compartir molt bons moments amb els vostres fills i filles i amb tots vosaltres. Estem segurs que serà un curs molt profitós per a tota la comunitat de l’escola (alumnes, famílies i mestres) donat que iniciem alguns projectes nous al centre dels quals tots en gaudirem i aprendrem molt. Algun exemple és el que ja hem posat en marxa aquesta setmana, en el qual les nenes i nens entren sols a l’escola fomentant així una major autonomia i un espai en el qual poden compartir moments amb els companys/es de camí a la classe. En aquest procés de canvi,seria molt positiu que les famílies que hagueu de comunicar alguna cosa a les tutores ho féssiu per mitjà de l’agenda dels vostres fills/es, donat que cada matí es revisen per poder mantenir una bona comunicació amb vosaltres. Molts d’altres canvis els anireu veient al llarg del curs.

Un altre punt important a tenir en compte és que per tal de treballar també des de l’escola bons hàbits d’higiene, els vostres fills/es hauran de dur la roba adequada el dia que els toca psicomotricitat. A continuació us detallem els dies que farà psicomotricitat cada grup:

P4 A: Dimarts de 09:00 a 10:00

P4 B: Dimecres de 09:00 a 10:00

Per últim, recordar-vos que cada alumne haurà de portar una bossa amb un rotllo de paper de cuina, un paquet de tovalloletes i una capsa de mocadors, la bossa amb la roba de recanvi i molt important: els dos resguards de pagament (material i AMPA) i lliurar-los a les tutores.

I no us oblideu que els dimecres és el dia de la fruita.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i qualsevol cosa restem a la vostra disposició.

Equip d’Educació Infantil