INFORMACIONS DE P3

Ja hem començat el nou curs 2018-2019 carregats d’il·lusió i ganes de compartir molt bons moments amb els vostres fills i filles i amb tots vosaltres.

Estem segurs que serà un curs molt profitós per a tota la comunitat de l’escola (alumnes, famílies i mestres) donat que iniciem alguns projectes nous al centre dels quals tots en gaudirem i aprendrem molt. Algun exemple és el que ja hem posat en marxa aquesta setmana, en el qual les nenes i nens de p4 i p5 entren sols a l’escola fomentant així una major autonomia. Molts d’altres canvis els anireu veient al llarg del curs.

Un altre punt important a tenir en compte és que per tal de treballar també des de l’escola bons hàbits d’higiene, els vostres fills/es hauran de dur la roba adequada (sobretot mitjons)  el dia que els toca psicomotricitat. A continuació us detallem els dies que farà psicomotricitat cada grup:

–          P3 A: Dijous de 9 a 10

–          P3 B: Divendres de 9 a 10

És molt important marcar les jaquetes dels vostres fill/es i posar una veta prou llarga per penjar-les.

Per últim recordar-vos que cada alumne haurà de portar  els dos resguards de pagament (material i AMPA) i lliurar-los a les tutores.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i qualsevol cosa restem a la vostra disposició.

Equip d’Educació infantil.