INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ 21-22. JORNADA DE PORTES OBERTES I RESERVA DE CITA PRÈVIA PRESENCIAL

A l’atenció de les famílies interessades a conèixer l’Escola Suris:

Us informem que la nostra jornada, principal, de Portes Obertes serà virtual, tal i com s’indica a les instruccions del Departament d’Educació, donada aquesta situació d’excepcionalitat per la pandèmia.

Aquesta jornada, en el nostre cas, serà el 9 de març i totes aquelles famílies interessades a connectar-se a la reunió, podran fer-ho a través dels següents enllaços, en format stream yard:

Enllaços reunions virtuals:

Hi haurà dues connexions possibles:

Per altra part, només per aquelles famílies que no disposin de mitjans per a connectar-se a una plataforma online, el dia de la reunió virtual, podran reservar, a l’aplicatiu de cita prèvia que us facilitem, un dels tres dies possibles que oferim per rebre aquestes famílies de manera presencial.

En aquest format presencial, es farà una breu explicació sobre el Projecte Educatiu de l’Escola així com aclarirem dubtes sobre el procés de preinscripció. No es farà un recorregut presencial per l’edifici i els espais de l’escola. Aquest serà virtual de la mateixa manera que el dia de la reunió on-line, mitjançant un vídeo on es mostraran els espais i una mostra de les activitats que defineixen més el nostre projecte de centre.

Els tres dies que l’escola oferirà per a poder fer reserva de cita prèvia són el dilluns 8 de març, el dimecres 10 i el divendres 12. El temps de durada previst de la reunió, cadascun d’aquests tres dies, serà d’una hora, de 17:00h a 18:00h i només podran assistir-hi un màxim de 10 persones cada dia.

L’enllaç de l’aplicatiu per a la reserva de cita prèvia és el següent:

Si teniu dificultats per fer la reserva a través de l’aplicatiu de cita prèvia, també podeu sol·licitar-la trucant al nostre telèfon 93 3777457 o al mòbil 676693974.

Donada la limitació de persones que poden assistir de manera presencial a cada sessió, demanem que les famílies que ja formen part del centre i que tenen fills/es que faran P-3 el curs vinent, només es connectin de manera virtual a la reunió, donat que ja coneixen l’escola.

Desitgem que la nostra proposta sigui del vostre interès i que encaixi amb la visió del que ha de ser l’educació dels vostres infants que començaran l’escolaritat.

PREPAREU-VOS PER A UN VIATGE EMOCIONANT!!!

Equip Directiu i equip de mestres de l’Escola Suris