INFORMACIÓ DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us informem que la data de votació del sector de pares i mares a les eleccions al Consell Escolar s’ha modificat.

La data inicial era el dijous 29 de novembre de 2018 i s’ha avançat al dimecres 28 de novembre de 2018. L’hora serà la mateixa, de 15:00-18:00 h.

El motiu d’aquest canvi (consensuat per totes dels Direccions de centre de les escoles de Cornellà de Llobregat) és la coincidència amb la convocatòria de vaga pel dia 29 de novembre de 2018, feta per alguns sindicats d’ensenyament.

Respecte aquesta convocatòria de vaga, informarem degudament quan rebem instruccions dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Baix Llobregat.

Atentament,

Equip directiu ESC Suris