Informació de la Castanyada al Suris II

El dimecres 31 podrem gaudir de la Castanyada en un gran ambient de festa. Recordem a les famílies que hauran d’entrar a l’escola una vegada tots els alumnes estiguin situats en la pista, això seria cap a les 15:30. Les famílies haureu d’esperar fora fins que estiguin tots preparats i situats.

Us recordem que pel bon funcionament de les actuacions no feu ús de mòbils i càmeres enregistradores particulars. Hi haurà mestres encarregats de fer les fotografies i les gravacions.

IMPORTANT: En cas de pluja l’actuació en l’exterior quedarà anul·lada, els alumnes realitzarem els balls dins de l’escola. Ens sap greu comunicar que si és així, les famílies no tindreu accés a veure l’actuació, ja que no disposem d’espai suficient per encabir a totes les famílies. Esperem que l’aigua no sigui present aquest dia festiu.

Equip directiu de l’Escola Suris.