FUNCIONAMENT D´ESCOLA

Sabem que encara ens estem acostumant al funcionament de l’escola i tot i així ho feu molt bé.

Volem recordar un parell de normes que ens facilitarien el dia a dia:

• Recordeu que els nens i nenes han de portar tovalló a la motxilla per esmorzar i got per beure.
  • Ara que comença el temps de portar jaquetes, cal posar betes d’aproximadament 10 cm.
  • Per afavorir l’autonomia dels nens i nenes, és preferible que portin jaquetes en comptes de dessuadores.
  • Si fiqueu a la motxilla qualsevol cosa per  que l’agafi la mestra, cal que aviseu per mitjà de l’agenda. Penseu que no acostumem a mirar motxilles, ja que estan a fora de l’aula, mirem cada dia les agendes.
  • Agraïm que sempre que vulgueu parlar amb la mestra, recordeu: al matí via agenda i a la tarda, un cop no queda cap nen o nena per repartir.

Moltes gràcies per la vostra participació activa amb l’escola.

Moltes gràcies.

L´equip de P3.