ELS REPTES DE LA MILLY

Hem començat a treballar Medi a partir de la peli de Dumbo. La seva protagonista ens ha deixat una capsa plena de reptes. A partir dels materials que ens va portar a la capsa, estem descobrint el procés del creixement de les plantes.

Per poder duur a terme aquest procés vam enviar un mail a la Micaela, mestra de l’escola experta en l’hort. Ella ens va donar tots els consells que necessitàvem per fer bé la nostra tasca.

Primer de tot vam plantar llenties i cigrons dins d’unes bossetes amb cotó, les vam regar i les vam posar en un lloc on rebéssin el sol.

Uns dies després vam plantar en uns pots de iogurt amb terra, les llavors que la Micaela ens va aconsellar: bledes, enciams, pèssols i raves.

En quant han germinat les hem transplantat a l’hort de l’escola. I ara estem anant dos cops a la setmana a observar-les i regar-les.

Aquí us deixem tot el procés que hem fet fins ara.

2n B FOTOS HORT