ELS/LES ALUMNES DE QUART HEM FET UNA VISITA A SOS GALGOS

Els/les alumnes de 4t d’Educació Primària vam fer, aquest passat dijous 23 de març, una visita al nou centre de SOS GALGOS, a Santa Coloma de Cervelló.

Aquesta Associació sempre ha lluitat per millorar la consciència social respecte els maltractaments que pateixen els llebrers (galgos) i la necessitat d’ensenyar a tractar els animals amb cura, amor i responsabilitat.

SOS GALGOS és una Associació sense ànim de lucre que rescata llebrers; a les seves instal·lacions hi tenen un espai per adaptar-se fins que tinguin una nova llar. Els donen afecte i un lloc segur on es poden guarir del maltractament patit; també es preocupen de buscar-los una família que els estimi com es mereixen.

Us fem a mans un enllaç amb les fotografies de les activitats que vam realitzar:

VISITA A SOS GALGOS