El valor de l’amor

Els alumnes de l’aula d’acollida tenien moltes ganes de fer alguna activitat relacionada amb el dia Sant Valentí on es celebra l’amor i l’amistat. Vaig pensar que seria una bona ocasió per treballar el valor de l’amor.

Primerament vam visualitzar un vídeo sobre l’amor y les relacions basades en un bon tracte, després vam reflexionar sobre el vídeo i per últim vam realitzar una activitat on els alumnes habien de dir situacions o comportaments que estan basades en l’amor i d’altres situacions que no són amor.

A continuació us deixo el vídeo i el resultat del nostre treball.