Educació física durant el confinament

Benvolguts alumnes,

Durant aquest 3r trimestre continuarem treballant l’educació física ( i no “gimnasia”) des de casa. Les classes seran diferents a les que realitzàvem en l’escola. Però valorarem més o menys el mateix. Hàbits d’higiene, comportaments ( els papis i iaios m’ho diran) i com realitzeu les activitats.

Ja veureu que tindrem diferents maneres de comunicar-nos, així també podrem valorar la vostra competència digital, i la dels vostres familiars també, hahahaha.

Durant aquest període de confinament el més important és que estigueu bé i feu diferents tipus d’activitats, ja siguin físiques, intel·lectuals o de casa.

De mica en mica aniré explicant les novetats i les maneres que farem per a comunicar-nos. No tingueu pressa.

Si voleu dir-me com esteu podeu afegir comentaris a aquest article.

Per començar us adjunto un vídeo de com estic en el meu confinament.

Una abraçada molt gran a tots i totes.