DATA LÍMIT PER LES TRANSFERÈNCIES DE DEVOLUCIONS DEL CURS 19/20

Bon dia famílies,

com ja sabeu i us vam comunicar des del mail de secretaria (secretaria@escolasuris.cat) s’estan fent les devolucions pertinents en referència al curs 19/20 (sortides i colònies) des del mes de Juliol.

Us agrairíem, des de secretaria, que, per agilitzar el procés i finalitzar aquest tema, totes les famílies que no heu enviat el número de compte del vostre banc ho feu al mail secretaria@escolasuris.cat.

Posem una data límit: 15 Octubre de 2020.

PER UNA QÜESTIÓ DE TANCAMENT ECONÒMIC DE L’ANY ES DONARÀ PER FET QUE LES FAMILIES QUE NO ENVIÏN EL NÚMERO DE COMPTE EN AQUESTA DATA REBUTGEN AUTOMÀTICAMENT LA DEVOLUCIÓ DELS IMPORTS.

SI US PLAU, US DEMANEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ PER A QUE FEU CÒRRER AQUESTA INFORMACIÓ ALS GRUPS DE WHATSAPP DE FAMÍLIES. GRÀCIES.

Salutacions

Equip Directiu Escola Suris