Cros Escolar de Cornellà – 26 d’octubre de 2019

Benvolgudes i benvolguts,

Us informem que el proper dia 26 d’octubre se celebrarà al Parc de Can Mercader el 56è Cros Escolar de Cornellà.

Recordeu que, com cada any, per a tramitar les inscripcions haureu d’omplir el full d’excel  amb els nens i nenes del vostre centre d’ensenyament que vulguin participar. Aquest s’haurà d’enviar a l’adreça de correu mgilv@aj-cornella.cat.  NO S’ACCEPTARAN INSCRIPCIONS DE MANERA INDIVIDUAL.

La data límit d’inscripció serà el 21/10/2019. Passada aquesta data, no s’agafaran més inscripcions. El mateix dia de la prova, es podran fer inscripcions fins a un límit de 80. Recomanem venir amb prou temps d’antelació per tal d’assegurar-se un dorsal.

NOVETATS:

–          Tots aquells centres educatius que presentin un mínim d’inscrits/es (20 alumnes els centres d’una línia i 40 alumnes els centres de dues línies o més), obtindran un pack esportiu a determinar entre el centre i l’organització per valor de 100€ .

–          Recordeu que aquest curs com a novetat al programa dels Jocs Esportius Escolars, la competició d’Educació Infantil a Aleví serà única (sense distinció de gènere). En aquest cas les sortides en aquestes categories serà per any de naixement barrejant noies i nois fent així un podi únic per any de naixement.

NORMATIVA COMARCAL CROS ESCOLAR (2019-2020)

Reglament Cros Escolar 2019

Presentació Cros Escolar 2019