Concert CANTÀNIA 8 de juny – CICLE SUPERIOR

Abans de dimarts 8 de juny, dia del concert de Cantània a l’Auditori de Barcelona (C/Lepant 150, 08013 Barcelona), us volem recordar alguns aspectes importants:

• L’autocar sortirà a les 8:30. L’alumnat ha d’estar a l’escola una mica abans. Han de ser molt puntuals.
  • Esmorzar: han de portar una mica d’esmorzar (a la mà, sense carmanyola ni motxilla), per menjar abans d’entrar a l’assaig.
  • Aigua: donarem una ampolla d’aigua (individual), no cal que en portin.
  • Vestuari: samarreta de color blau elèctric; pantalons llargs, negres amb butxaques; calçat fosc; mascareta quirúrgica de color BLAU.

Vosaltres, com a públic, recordeu portar les entrades per lliurar-les a l’entrada. Obriran portes 30 minuts abans de l’inici de l’espectacle. El concert començarà a les 11:30.

També us fem arribar el programa de mà del concert (arxiu pdf).

Cantània VIRTUAL 2021 (programa de mà)

Quan acabi el concert, l’alumnat anirà directament als autocars per evitar aglomeracions. Ens trobarem a l’escola a la tornada!

Esperem que gaudiu moltíssim de l’espectacle, que amb tantes ganes i il·lusió hem estat preparant!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!