Comencem un 3r trimestre diferent!!!

Bon dia nens, nenes i families de cicle mitjà!

Esperem que tant vosaltres com les vostres families estigueu bé. Ens tornem a posar en contacte amb vosaltres i us volem enviar activitats divertides perquè  passeu una bona estona i no us oblideu de tot el que hem après abans d’aquesta època de confinament obligatori que estem vivint. Us enviem una forta abraçada i dir-vos que us trobem molt a faltar. Petons.

Mestres de cicle mitjà.

Per començar prepareu un horari que us ajudi a portar millor aquesta etapa tan diferent.

Ja hem parlat de la importància d’ una bona alimentació. Però també és molt important establir unes bones rutines al llarg del dia. Per això us proposem elaborar un horari  amb l’ ajuda de la vostra família.

En aquest horari ha de sortir:

•   A quina hora us heu de llevar.
  •   Hora de  fer feines de l’ escola.
  •   Hora de lectura.
  •   En quin moment podeu veure la televisió.
  •   Quanta estona podeu jugar a videojocs.
  •   Temps lliure per jugar.
  •   A quina hora feu activitat física.
  •   A quina hora us dutxeu.
  •   En quin moment ajudeu en la neteja de la casa.
  •   Quan ajudeu a cuinar.

Recordeu que és molt important respectar aquest horari. Poseu-lo en un lloc visible. D’ aquesta manera us ajudarà a recordar el que heu de fer en cada moment.

Podeu afegir a aquest horari tot el que considereu oportú. I recordeu fer servir el regle!

Esperem que gaudiu organitzant el vostre horari.

Des del Departament d’ Ensenyament donen un llistat de tasques divertides que es poden fer des de casa durant aquests dies, donen idees interessants per posar en pràctica i passar bones estones. Doneu-li una ullada i feu el que més us agradi.

tasques_generals_primària

Per què us adoneu de la importància que té una bona organització per la nostra salut mental, us enviem un article que hem trobat molt interessant i que parla sobre aquest tema.

Esperem que us agradi.

14 consells per estudiar des de casa