CELEBREM ELS JOCS FLORALS

Dilluns 25 d’abril de 2022  l’Escola Suris va celebrar la festa dels Jocs Florals.

Una tradició que potencia les qualitats artístiques dels/les alumnes generant un interès per la composició literària.
Enguany tercer ha participat amb la modalitat de cal·ligrama. Han estat uns dibuixos fets amb uns escrits que tenien com a punt comú d’escola el nostre projecte de centre: « I si poguéssim volar».
El cal·ligrama representa com ens imaginem l’Escola Suris en un futur, i han sortit idees molt interessants i divertides. Els/les alumnes han fet els seus escrits donant-los la forma del que volien representar amb els dibuixos.
Els/les alumnes guanyadors/es han rebut com a premi un llibre i un diploma. També se li ha donat un premi a l’esforç als alumnes que no han estat guanyadors, però mereixen un reconeixement per la implicació que han mostrat per portar a terme la feina demanada. Per tancar el concurs cada classe ha rebut un llibre per la participació.

Aquí us deixem una mostra de com s’ha celebrat aquest dia  i dels treballs que s’han presentat.

JOCS FLORALS 2022