Calder al GEP

Bon dia famílies,

Des del GEP us volem explicar com hem treballat l’artista CALDER.

Com ja sabeu tota l’escola ha treballat aquest artista de formes molt diverses. Al Gep hem apostat per relacionar Calder i el buit amb les nostres emocions per arribar a desenvolupar la pregunta: Es pot parlar a través del silenci?

Com hem pogut desenvolupar aquesta pregunta? Sembla molt complicat però la veritat és que tenim un alumnat de sisè molt treballador i que s’ha engrescat amb les activitats!

El recorregut que hem fet ha estat el següent:

• Hem treballat la biografia de Calder, a més a més hem pogut jugar al Kahoot per demostrar tot el que havíem après i hem aprofitat per treballar el past simple!
  • Hem parlat i treballat sobre les emocions: les hem identificat, les hem intentat explicar en un context, hem fet jocs de mímica i moviment, rally robins (o carreres de vocabulari).
  • Hem analitzat la obra de Calder: Hem vist alguns exemples de la seva obra, hem parlat sobre ells (que ens evoca, a que ens recorda, si ens agraden…) CALDER PRESENTATION

Arrel d’aquestes activitats vam decidir si es podia parlar o no sense utilitzar la veu i, la veritat, vam decidir que si, que el nostre cos expressava molt sense que la veu hagués de participar.

Un cop vam arribar a aquesta conclusió vam decidir crear unes obres d’ombres xineses! Hem desenvolupat les nostres històries de manera  escrita per poder dur-les a terme a l’escenari! Tot i que sabem que a les ombres xineses no hi ha veu, hem fet la nostra versió =) Aprofitant que se’ns dóna bastant bé l’anglès hem decidit que també faríem ús del narrador! De manera que puguem demostrar tot el que sabem!

Encara estem acabant aquestes obres però us deixem un tastet de fotos que ens han fet mentre treballem!

6è GEP shadows’ story 20/21