BEQUES MENJADOR – NOU TERMINI! ATENCIÓ A LES SITUACIONS!

Bon dia.

1. Us informem que ja podeu accedir a l’aplicatiu PIGAIM per consultar les resolucions dels Ajuts de Menjador Escolar del curs 2022-2023.
A partir del dilluns dia 5, els usuaris/àries podran consultar l’estat de la beca mitjanant el cercador de la pàgina web  www.elbaixllobregat.cat

Aprofitem per recordar-vos que, tal com s’indica a les Bases de la Convocatòria d’Ajuts de Menjador Escolar del curs 2022-2023, les famílies amb una valoració social de 10 o 15
punts,  podran compactar entre tres i quatre dies a la setmana, mai setmanes o mesos sencers.

2. A partir del mes de setembre de 2022 les famílies podran demanar l’Ajut de Menjador, en format paper,  en els següents casos :

– Alumnat de nova matrícula.

– Unitats familiars que la seva situació econòmica s’hagi vist greument afectada per causa de força major i degudament justificada, es preveuen com a supòsits de força                                            major les següents situacions:

– defunció d’un o ambdós responsables legals de l’alumne/a.
                                                                          – privació de llibertat d’un o ambdós responsables legals de l’alumne/a.
                                                                          – separació dels responsables legals de l’alumen/a
                                                                          – embargament de béns i/o rendes d’un o ambdós responsables legals de l’alumne/a.
                                                                          – situació d’atur d’un o ambdós responsables legals de l’alumne/a.

Aquestes sol·licituds es presentaran al centre escolar, que les faran arribar directament  al Consell Comarcal del Baix Llobregat, amb el model normalitzat i la documentació complementària obligatòria.

Sol·licitud 2022-2023

IMPORTANT!
En cas d’interposar un recurs contra la resolució de l’ajut, es la família qui ho ha de presentar al registre del Consell Comarcal del Baix Llobregat via telemàtica, presencialment o a través del registre del seu ajuntament.

Recurs_de_reposició