BEQUES MENJADOR CONSELL COMARCAL

Bon dia,

Us informem de les dates i mitjans per presentar les beques de menjador que atorga el consell comarcal de cara al curs 2022/2023:

Les famílies presentaran les sol·licituds de forma telemàtica i la documentació exigida en les bases dins del termini del 2 de maig al 16 de maig de 2022mitjançant la pàgina web del Consell on estarà tota la informació per introduir la sol·licitud on-line, les guies i vídeo per complimentar-la, un formulari de consulta, les bases i els telèfons d’informació. En breu us farem arribar l’enllaç.

Els centres escolars realitzaran la difusió de la convocatòria als alumnes matriculats i pre-matriculats, i facilitaran el model en format paper només a l’alumnat que no disposi de cap mitjà electrònic. Aquest model de sol·licitud s’haurà de retornat per les famílies al centre escolar dins del termini establert. Aquestes sol·licituds en paper s’hauran de lliurar als ajuntaments entre el 17 i 20 de maig de 2022.

El ajuntaments donaran suport a les famílies en la tramitació de sol·licituds, especialment als col·lectius més vulnerables. S’encarregaran de la mecanització de les sol·licituds presentades en format paper, de la incorporació de la puntuació social dels expedients que correspongui en el programa informàtic de gestió dels ajuts individuals de menjador (PIGAIM), fins el 13 de juny. S’hauran de fer arribar al Consell Comarcal els expedients en paper com a màxim el 15 de juny de 2022.

sol·licitud 2022-2023

bases ajuts menjador 22-23

Com podeu veure els ajuts de menjador es tramitaran de forma online des de la web del consell comarcal o en format paper des dels ajuntaments de cada municipi.

A mesura que ens vagin arribant novetats, us anirem informant.

Salutacions

Secretaria Escola Suris