ACTIVITATS DE LA TARDOR

LA CASTANYADA

Benvolgudes famílies un any més arriba la festa de la Castanyada!

Necessitem la vostra col·laboració perquè tot rutlli com cal:

• A partir del dilluns 21 d’octubre els nens i nenes han de  portar a l’escola un davantal i un mocador pel cap que siguin còmodes. Recordeu marcar-los amb el nom. Els utilitzarem per fer les danses i a més per disfressar-nos una mica aquests dies. Els deixarem a l’aula fins el dijous 31 d’octubre
  • El dimarts 29 d’octubre al matí necessitarem la col·laboració de tres famílies de cada classe de P3, per tal de fer el tast de fruits de la tardor.
  • El dimecres 30 d’octubre al matí també necessitarem la col·laboració de tres famílies de cada classe de P4 i P5, per tal de fer la broqueta de fruita a P4 i els panellets a P5. Estaran amb les tutores a les aules ajudant en la elaboració de les diferents activitats.
  • El dijous 31d’octubre a les 9h tots els alumnes hauran de portar 5 castanyes torrades en una paperina de paper de diari per després menjar-les. Recordem que les paperines les reparteixen els castanyers/eres, i per tant la paperina que agafin els vostres fills/es serà aleatòria. Per això és important que totes tinguin el mateix nombre de castanyes.