50 cèntims, un àpat. Fes-ho possible!

Benvolgut, benvolguda.

En primer lloc, esperem que tu i el teu entorn estigueu bé de salut.

F.Roca és una empresa familiar especialitzada en la gestió de menjadors escolars. Cuinem a les escoles i atenem els infants i joves que es queden al migdia. També cuinem per a residències de gent gran i altres entitats.

Avui, ens adrecem a tu  per tal de donar-te a conèixer el nostre projecte
“50 cèntims, un àpat. Fes-ho possible”.

Conscients dels moments de gran dificultat que vivim, volem posar el nostre granet de sorra per tal de donar suport a aquells col·lectius que, ara, més ajuda necessiten. La situació de vulnerabilitat incrementa, exponencialment, la desigualtat davant la pandèmia.

Amb 50 cèntims, l’especial col·laboració de l’Escola Jesuïtes Sarrià Sant Ignasi, que ens han donat suport des del primer moment, la contribució dels nostres proveïdors i el saber fer dels nostres cuiners i cuineres en actiu, farem possible que les persones que ho necessiten tinguin, cada dia, un plat a taula o bé la mercaderia necessària per a preparar-lo.

T’imagines a quantes persones podrem arribar si som molts els que contribuïm? Totes i cadascuna de les aportacions són importants i sumen.

En cas de formar part o conèixer un col·lectiu que necessiti ajuda, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Contacta’ns al 93 674 11 22 i a froca@froca.cat i l’Àngels t’atendrà per a concretar les possibles accions.

T’ agrairem que difonguis aquest projecte reenviant aquesta comunicació de manera que, entre tots, fem que arribi al màxim de persones possibles.

Si tens interès en fer alguna aportació, pots  trobar més informació en el següent enllaç.

Enllaç cartell

Periòdicament, anirem informant del nombre de col·laboracions realitzades, que esperem s’incrementin dia a dia. Anirem actualitzant aquesta informació a la nostra web.

Comencem amb el repte de servir 500 àpats diaris!

Ens sentim molt orgullosos del naixement d’aquest projecte perquè surt directament del cor de persones que formen part dels nostres equips i encaixa perfectament en la tradició solidària de l’empresa mantinguda al llarg dels anys i des dels seus inicis.  Aquestes persones, el seu entusiasme i el seu compromís social mouen F. Roca i la fan caminar al costat de les persones que necessiten ajuda en aquests moments.

Moltes gràcies per la teva col·laboració!