3R-SORTIDES 23/24

Benvolgudes famílies de 3r,

Aquest curs i, especialment el 2n trimestre, està sent intens, interessant i entretingut. Hem fet moltíssimes activitats i visites.

A l’escola, el taller de teatre o l’activitat de contes amb famílies. Fora del centre, hem visitat l’Ajuntament i hem parlat amb l’alcalde, l’Antonio Balmón. Hem parlat de la ciutat que desitgem i els dubtes que tenim respecte a qüestions de neteja, places per jugar o respecte a la nostra escola. També hem visitat la biblioteca Clara Campoamor, on hem pogut conèixer el seu funcionament i gaudir d’una jornada de lectura en un ambient ric i motivador.

Desitgem destacar l’activitat d’intercanvi amb la nostra gent gran, el CRENCO, Recol·lectors de Felicitat.

Durant tot el curs 2023-24, podreu visualitzar totes les fotografies relacionades amb les sortides i activitats de 3r a la següent carpeta

SORTIDES-23-24-3R