Taller Apilo XII

Ahir a la tarda, l’alumnat de 5è va realitzar un taller organitzat per la campanya Apilo XII. Durant la sessió ens van explicar la necessitat i la importància de reciclar tot tipus de tipus de piles i bateries. Des d’ara, som els encarregats/des de difondre la missió d’aconseguir recollir el màxim de piles possibles per participar al concurs que organitzen. L’escola que aconsegueixi recollir-ne més, rebrà una compensació econòmica.

En acabar l’explicació, en Jordi ens va proposar realitzar un taller molt divertit. A partir d’una llimona, una moneda i un cargol vam aconseguir generar electricitat i, per tant, vam poder encendre una bombeta led. Va ser molt divertit i vam aprendre molt. Si voleu veure com ho vam realitzar només heu de clicar a la fotografia de sota.

Com a ambaixadors i ambaixadores de la missió, us invitem a col·laborar i a participar aportant totes aquelles piles i bateries que tingueu per casa.