Disbauxa carnavalera a l’escola L’Assumpció!

Durant la setmana passada els/les alumnes i els/les mestres hem celebrat el Carnaval a l’escola L’Assumpció. El divendres 14 de febrer vam sortir totes les classes al pati per rebre la Reina Carnestoltes que ens va comunicar les diferents consignes que tots/es vam estar esperant amb gran il·lusió. El dimarts vam poder venir vestits de casa amb pijama, el dimecres amb un pentinat divertit, el dijous ens vam pintar la cara i, finalment, el divendres al matí totes les consignes vam adjuntar i molt bé ens ho vam passar! Com a cloenda de tota aquesta disbauxa carnavalera, el divendres 21 de febrer a la tarda, tots els/les alumnes i mestres de l’escola vam poder compartir disfressats una rua amb tota la comunitat educativa.