Estratègia Digital de Centre (EDC)

Els canvis tecnològics es produeixen cada cop a un ritme més accelerat i els centres educatius no som aliens a aquest ritme, sinó ben al contrari, hi som immersos i no podem desvincular-nos-en.

Les eines digitals permeten no només tenir l’alumnat com a receptors d’aprenentatge, sinó incrementar exponencialment les possibilitats creatives. Per tant, les tecnologies digitals poden tenir un impacte favorable en l’aprenentatge de l’alumnat si s’utilitzen de manera adequada, amb objectius clars i definits.

Definir clarament quina estratègia volem seguir vers aquestes tecnologies digitals, ens ajuda a treure’n el màxim profit educatiu. El Pla TAC ja feia aquesta funció, però els canvis dels darrers anys obliguen a fer-ne un replantejament. Per això, tal com indica el Pla d’Educació Digital de Catalunya (PEDC), els centres hem de concretar l’Estratègia Digital de Centre (EDC).

L’Estratègia Digital de l’escola L’Assumpció, que té com a fita el màxim assoliment de la competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre, està desglossada a un lloc web Sites, al qual es pot accedir clicant sobre la imatge de previsualització següent: