Fins sempre, Salvador!

Estimades i estimats,

Ahir ens va deixar Salvador Fornós Casanova, un gran mestre, director i millor persona. La comunitat educativa de l’escola L’Assumpció està trista, ens ha fet recordar la seva dedicació i el seu treball envers l’alumnat, companys/es i famílies de l’escola. Has deixat empremta a l’escola, Salvador. Et tindrem present i et percebrem en molts moments al dia a dia.

Et trobarem a faltar. Gràcies per tot el que ens has ensenyat i per tot el temps compartit amb tu!

1. Montse Cortés Panisello

Salvador, vas entendre les meues debilitats, em vas ajudar, vas saber com encoratjar-me, sempre vaig poder comptar amb tu i des del principi vas apostar per la biblioteca. He admirat la teua capacitat de treball, la teua intel·ligència, la teua saviesa.
    El que hem après de tu i amb tu no s’esborrarà. Et pensarem en un munt d’ocasions, en lectures, pedalades, jotes, cates de vins… I brindarem per tu.
    Una abraçada d’aquelles tan càlides que ens feiem.

2. Santos Gómez

Ens ha deixat Salvador, Boro. En pimer lloc una gran pena que, com passa massa sovint a moltes famílies, la malaltia encara ens venç.
    Ens vam conèixer ara fa 40 anys a la nostra escola, L’Assumpció. Gran mestre, persona i amic el portarem sempre al nostre cor i en molts esdeveniments de la vida el recordarem. “La vida dels morts perdura en la memòria dels vius”. (Ciceró)