Recuperem el ganxet a l’Assumpció!

Este 3r trimestre la Comunitat de mitjans hem decidit recuperar la tècnica del ganxet (“gantxillo”) a les classes d’Educació Visual i Plàstica. I qui millor per ensenyar-nos esta tècnica ancestral que les dones de l’ADD (Associació de Dones de Deltebre). Els vam demanar si vindrien a ensenyar al nostre alumnat de 1r, 2n i 3r un punt de ganxet que fos fàcil per ells i a més fer alguna cosa creativa i divertida per a la nostra escola. Així que cada tarda, a l’hora d’E. plàstica, Lourdes, Maria Teresa, Sílvia, Mar i Maria Dolores ens acompanyen i en guien en este nou aprenentatge per ells, una tècnica que a la que s’hi estan “enganxant” i que els permet centrar la seva atenció, els ajuda a exercitar la motricitat fina i els ha redescobert una nova manera de crear amb les seues pròpies mans.

I en això estem immerses ara, en l’elaboració d’un treball que volem que sigui sorpresa per a la resta de la comunitat educativa i que molt prompte podreu observar-lo de ben a prop.

Si cliqueu a sobre de les sessions veureu els/les artistes que tenim a l’escola.

1a sessió

2a sessió