3, 2, 1… Enlairem!!!

Avui, des de P3 fins a 6è, hem enlairat cap als destins escollits per cada nivell. A la Comunitat de Mitjans, en concret, hem començat els nostres projectes planificant bé quin serà l’itinerari que seguirem per no deixar-nos cap indret del nostre destí per visitar.

• A 1r hem estat ràpids i de seguida hem passat a l’acció amb l’ambientació de les aules per endinsar-nos a l’escola Hogwarts de Màgia i Bruixeria, tasca que amb la col·laboració de les famílies ha estat ben fàcil!
  • A 2n hem estat estudiant el terreny del pati on instaurarem el nostre racó de La Prehistòria i una mare ja ens ha dissenyat la portalada! També hem donat forma al joc de pistes que us estem preparant!
  • A 3r hem priotitzat el concurs d’invitacions per a l’acte de presentació dels nostres viatges, a algunes els hem donat un toc egipci, i ja les tenim enllestides.

Aquí teniu, en primícia, un tastet de les primeres imatges del nostre projecte de centre: “Un viatge a…”.

Seguirem informant-vos!