6, 5, 4!!! Un viatge a…

Primer dia de la setmana del projecte, “Un viatge a…”. Cada curs ha escollit viatjar a un lloc diferent, ja sigui geogràfic, o en el temps (passat, futur), al gust de la seva imaginació i segons els seus interessos i necessitats, això sí, adaptant-se al currículum i als objectius i continguts a treballar segons cada nivell.

• A 4t hem escollit viatjar geogràficament per les illes Hawaianes i fer un tour pels indrets més exòtics que ens ofereix l’arxipèlag de l’oceà pacífic.
  • A 5è viatjaran a través de la informàtica i dissenyaran i crearan un videojoc amb el programa Scratch.
  • A 6è han viatjat a través de la història a l’edat mitjana i crearan un mercat medieval on podrem trobar tot tipus de productes de d’època.

Aquí teniu, en primícia, un tastet de les primeres imatges del nostre projecte de centre: “Un viatge a…”.