Finalitzem el projecte “… al Delta de l’Ebre”

Aquest curs a l’escola hem portat a terme el projecte de “… al Delta de l’Ebre” on cada curs ha escollit una temàtica diferent, per exemple:

• L’alumnat de primer van preguntar-se Com viuen els animals al Delta de l’Ebre?
  • L’alumnat de segon van preguntar-se Per què perillen els flamencs al Delta de l’Ebre?
  • L’alumnat de tercer van preguntar-se Com afecten els temporals al Delta de l’Ebre?

A partir d’aquestes preguntes que es van fer, l’alumnat es va plantejar uns objectius i quin era el procés per aconseguir tot el que s’havien proposat. Ara la comunitat de mitjans volem explicar-vos amb un vídeo tot el procés i així donem per finalitzat el nostre projecte.

Esperem que us agradi! Nosaltres ens vam divertir i el projecte ens ha ajudat a conèixer millor part del nostre Delta.