MATRÍCULA I PREINSCRIPCIÓ CURS 20/21

* INFORMACIÓ ACTUALITZADA EL 07/07/2020

Benvolgudes famílies,

Totes aquelles famílies que heu fet la preinscripció a l’Escola Sinera, DONAR-VOS LES GRÀCIES PER CONFIAR AMB NOSALTRES!!!!!

A partir d’avui haureu d’estar molt pendents d’aquesta pàgina web on us informarem dels següents passos i us enllaçarem amb els llistats perquè comproveu si tot el procés s’està fent correctament.

Calendari:

INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM

• Llista d’alumnat assignat al centre el 7 de juliol

– Document d’alumnat assignat

• Llistat d’alumnat preinscripció al centre

– Document d’alumnat preinscripció

Com sé els punts que li pertoquen al meu fill/a?

Criteri general:

1.- Existència de germans escolaritzats al centre o de pares o tutors que hi treballin: 40 punts

2.- Proximitat del domicili habitual (Arenys de Mar): 30 punts

– Si en comptes del domicili actual, l’adreça de treball d’algun progenitor és a d’Arenys: 20 punts

3.-Pare o mare o tutor/a són beneficiaris de l’ajut de la renda garantida de ciutadania: 10 punts

4.-Discapacitat de l’alumne/a, pare, mare, tutor/a o germans igual o superior al 33%: 10 punts

Criteri complementari:

1.- Formar part de família nombrosa o monoparental: 15 punts.

. Com puc fer una reclamació?

A partir del 2 fins el 5 de juny de 2020 adreceu-vos al correu escolasinera@xtec.cat i indicant el nom de l’alumne/a, el curs indiqueu-nos quin barem no està correctament.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l'evolució de la pandèmia.

Us enllacem la pàgina del Departament on publicaran LES NOVETATS

RECORDEU:

Període de matriculació ………………………………..………. 13 al 17 de juliol

DOCUMENTACIÓ A APORTAR EN EL MOMENT DE LA MATRÍCULA:

• 2 fotos del/de la nen/a.

Per a qualsevol dubte truqueu al 93 792 09 84  també a l’adreça escolasinera@xtec.cat  deixant-nos el nom i número de telèfon.

Per saber l’oferta de places inicial adreceu-vos a:

(L'alumnat que segueix al mateix centre automàticament té plaça pel curs 20/21)