L’Èlia de la Fosforera ens presenta les novetats literàries de l’escola

Hem rebut una visita molt especial: l’Èlia, de la llibreria La Fosforera, ha vingut a la nostra escola per presentar-nos les novetats literàries que hem incorporat recentment a la biblioteca.

Durant la trobada, l’Èlia ens ha fet una presentació molt engrescadora dels nous llibres que arriben a les prestatgeries: àlbums il·lustrats, novel·les infantils i juvenils, contes per als més petits i també llibres informatius plens de curiositats. Ens ha explicat amb passió els temes de cada llibre, els estils d’il·lustració i també ens ha donat pistes sobre quins podrien agradar-nos més segons les nostres edats i interessos.

Tots hem gaudit molt escoltant-la, i ens han entrat unes ganes enormes de llegir! A més, ha estat una bona oportunitat per descobrir autors i autores nous i ampliar el nostre imaginari lector amb propostes diverses, actuals i de gran qualitat.

Estem molt contents de comptar amb aquestes noves lectures i agraïm molt a l’Èlia la seva visita, l’estima pels llibres i l’energia que ens ha transmès. Ara només ens queda una cosa… triar per quin llibre començar!

📖✨ #BibliotecaEscolar #NovesLectures #LaFosforera #LlegimJunts

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut