INICIEM EL CURS A I4!

L’estiu ha marxat volant i, de cop i volta, ja han passat els primers dies d’aquest curs on els nens i nenes que vam arribar l’any passat a l’escola ja fem I4.

Aquestes primeres setmanes han estat de retrobada i de descoberta. Hem pogut tornar-nos a veure amb els amics i amigues (alguns feia més de dos mesos que no ens vèiem!), i ens hem anat acostumant a les aules noves, així com a algunes mestres que l’any passat no hi eren però que ara ja anem coneixent. També ens comencem a familiaritzar amb una manera de treballar i de funcionar una miqueta més “de grans”, amb noves responsabilitats i reptes, perquè no parem de créixer i d’aprendre coses noves.

Aquest curs vindrà carregat d’aprenentatges i de moments màgics; no dubteu a ser-ne partícips i a acompanyar-nos en aquest viatge meravellós que és anar cada dia a l’escola.

Us deixem un grapat de fotografies perquè ens pugueu espiar per un foradet i veure tot el que ha començat a passar mentre som a escola. Esperem que les gaudiu!

Veure més fotos fent clic a la càmera: