ENS MESUREM!

Els alumnes de primer volen saber quant mesuren. Per aquest motiu hem decidit agafar diferents estris i ens hem posat a treballar.
Hem començat a introduir les unitats de mesura (metre, centímetre…) i ens ho hem passat pipa!
Feu clic, a la fotografia, per veure més imatges.
Llegeix més»

MICROESPAIS

El curs ja està en marxa, hem començat a treballar en els microespais. Moments de treball personal, en petit grup, instants per compartir, per aprendre individualment o amb els companys, ajudant-nos, escollint, respectant els interessos de cadascú tot per millorar les nostres habilitats i continuar… Llegeix més»

ELS MÉS PETITS DE L’ESCOLA

Els primers dies d’aquesta nova colla de l’escola van ser de plors, de voler les mames, de no saber on eren… tot i així han tingut moments de joc individual, de descoberta, d’observació, de conèixer nous companys… i ara, després de dues setmanes ja comencen a estar a gust al seu grup i amb els seus referents adults.

Tenim tot un curs per jugar i passar-ho bé !