TALLER “ENS FEM GRANS?” – 4t

Aquest dilluns passat, els infants de 4t vam portar a terme el taller “Em faig gran?” organitzat per l’Agència Catalana del Consum.
A partir de l’organització d’una festa d’aniversari, vam abordar el tema del consum i el pas del temps i vam reflexionar sobre els canvis… Llegeix més»

TOTS JUNTS BUSQUEM BARRERES – 5è

Després de la dinàmica realitzada amb l’alumnat de 5è, es va recollir tot un seguit de barreres i “contrabarreres”.
Denominem barreres aquelles situacions, accions, elements, prejudicis,… que ens dificulten l’accés i l’estada a l’escola.
Hem anomenat “contrabarreres” aquelles accions, perspectives, paraules, elements,… que ens fan més agradable… Llegeix més»

TALLER SOBRE EL CONSUM D’ENERGIA RESPONSABLE – 6è

Avui l’alumnat de 6è ha participat en un taller formatiu sobre el consum d’energia responsable dirigit per la Marina i la Júlia.
A través de diverses activitats hem repassat les diferents fonts d’energia, renovables i no renovables, i hem constatat que consumim quantitats d’energia molt diferents… Llegeix més»

SORTIDA A AGRAMUNT – 4t

Ahir els infants de 4t vam fer una visita guiada per l’Espai Guinovart d’Agramunt.

Allí vam poder conèixer l’obra del pintor, dibuixant i gravador català Pere Guinovart.
També vam anar al refugi antiaeri d’Agramunt, que es troba sota l’església romànica de Santa Maria d’Agramunt.
Finalment; vam recórrer l’interior del… Llegeix més»

SELECCIÓ DIRECTORA

El dimecres dia 17 d’abril es va reunir la comissió de selecció de director/a.
La selecció del director o directora dels centres educatius públics s’efectua mitjançant concurs de mèrits.
En el procés de selecció, que es regeix pels principis d’igualtat, mèrit, capacitat, idoneïtat i publicitat, hi participa… Llegeix més»

ACTE HOMENATGE JUBILATS CURS 22-23

Avui als Serveis Territorials del Departament d’Educació a la Catalunya Central s’ha portat a terme l’acte d’homenatge a les persones jubilades al llarg del curs 22-23.
Les mestres jubilades homenatjades del nostre centre són la Roser Fons, la Pilar Bonvehí i la Mari Prat.

ACTIVITAT “CONTES TROBATS” – 3r

Avui l’alumnat de 3r hem participat en l’activitat “Contes trobats” organitzada per la Biblioteca Carles Morató de Solsona.
Hem treballat per equips en la proposta i ens ho hem passat d’allò més bé!
Després hem pogut gaudir de la lectura lliure d’aquests llibres davant la Biblioteca.
Una tarda… Llegeix més»