FEM XARXA

Un dels pilars de l’escola és FER XARXA. Compartir i aprendre conjuntament és indispensable per anar avançant. Agraïm la possibilitat d’implicar-nos en la millora de la tasca educativa, en la formació del Claustre de l’escola treballant conjuntament amb diferents associacions i entitats.

AMB LES FAMÍLIES

Una comissió mixta formada per alumnes, famílies i mestres treballa per millorar el pati de la nostra l'escola.

És un projecte ambiciós que pretén transformar el pati i convertir-lo en un espai plenament educatiu, diversificant les zones i els elements de joc adaptant-los a les diferents edats dels infants.

És un altre dels espais de participació i comunicació de la Comunitat Educativa del centre.

Funcions principals:

• Servir d’enllaç entre tutor/es, famílies:
      • Traspàs de dubtes i/o suggeriments de les famílies al / a la mestre/a tutor/a.
      • Col·laborar amb l’AFA, si s’escau.
      • Impulsar les activitats adreçades a les famílies que es fan a l’escola.
      • Dinamitzar la cohesió de famílies de la seva classe.
      • Ajudar en l’organització de les festes i diades especials celebrades a l’escola.
      • Informar sobre aspectes de funcionament de l’escola a la resta de famílies i explicar les novetats.

Objectius:

• Augmentar el nivell de participació de les famílies a l’escola i afavorir la comunicació amb els tutors/es per així trobar vies de col·laboració a la vida escolar dels nostres infants.
      • Afavorir la transmissió d’informació que es genera en el sí de comunitat educativa.
      • Potenciar el coneixement, la relació i la comunicació entre les famílies amb l’objectiu d’afavorir el coneixement mutu i les relacions en el sí de la comunitat educativa.

Tots els inicis de curs, a la primera reunió d’aula, s’escullen els representants de cada classe.

La direcció de l’escola és la responsable de convocar les reunions i proposar l’ordre del dia. La convocatòria es fa a través de correu electrònic.

Els delegats o delegades es comprometen a assistir a les mateixes (com a mínim un representant per aula), a aportar les qüestions que les famílies vulguin comentar i a fer arribar les informacions i els acords un cop els arribi l’acta de la trobada.

S’acostuma a fer una reunió per trimestre.

En totes les reunions es generen una sèrie de decisions, informacions i acords que s’han pres, de les que us informaran les delegades de cada curs.

Convidem les famílies a entrar a l'escola i compartir moments educatius amb els infants.
Des de diferents àmbits poden participar i implicar-se en el dia a dia al centre:

• Xerrades
      • Activitats d'aula (el protagonista a la comunitat de petits,...)
      • Acompanyants en les sortides d'entorn
      • Col·laboració diverses al centre

AMB EL TEIXIT ASSOCIATIU I CULTURAL DE SOLSONA