I4 i I5 CELEBREM LES CARAMELLES I LA MONA

I va arribar el moment de celebrar la festa de les caramelles i la mona!

El divendres 31 de març, tots els infants de tota l’escola van dedicar tot el matí per elaborar la mona amb els companys i companyes.

Amb una idea ben pensada, consensuada i original, cada grup va crear, amb ingredients similars, la mona de la seva classe.

Tothom hi va participar, i de bon grat! Uns infants hi posaven la mantega, els altres la xocolata, la decoració… Va ser un matí ben complet.

En acabar de preparar les mones, les mestres les van portar a l’exposició, on les famílies podien anar a veure totes les mones de tota l’escola.

Vam pujar a veure les mones dels altres grups, i totes eren ben originals! Ens van encantar les dels nostres companys de comunitat: Pollets a I3, l’Elmer i un castell a I4, i en Calvin a I5.

A la tarda vam ballar caramelles a la pista, i ens ho vam passar d’allò més bé. En acabar, vam menjar la mona amb les nostres famílies a les aules i a l’espai de menjador. Un comiat abans de vacances immillorable!

Podeu veure més imatges del dia aquí: