“CENTRES EN DANSA PER LA INCLUSIÓ” UNA PROPOSTA INSPIRADORA

Amb, aproximadament, 100 centres educatius d’Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria d’arreu del territori, arrenca el projecte Centres en Dansa per la InclusióAquest projecte interpel·la als centres que volen fer de la inclusió un tema prioritari i té com a finalitat transformar-los en entorns inclusius i inclusors des d’una perspectiva àmplia.

Aquest projecte neix en el si de la Taula de Participació per un Sistema Educatiu Inclusiu, un òrgan que permet intensificar la col·laboració entre administracions i teixit social per a la millora de la inclusió educativa i social.

Com a escola, és un projecte que ens resulta inspirador i motivador, i ens sentim orgullosos de formar-ne part. Especialment, perquè és un projecte que desitja ampliar el procés de transformació inclusiva, tot donant veu al principal protagonista del sistema educatiu, l’alumnat, i introduir dinàmiques d’acció que afavoreixin el pas de la reflexió a la transformació del seu propi centre. Afavorint el desenvolupament d’una cultura proactiva, democràtica i respectuosa basada en la indagació, el pensament crític i la vivència de la diversitat com una riquesa i no un hàndicap.

Us mantindrem informats de l’evolució que va naixent d’aquesta llavor que hem plantat per millorar el benestar i la companyonia en el nostre centre.