SELECCIÓ DIRECTORA

El dimecres dia 17 d’abril es va reunir la comissió de selecció de director/a.

La selecció del director o directora dels centres educatius públics s’efectua mitjançant concurs de mèrits.

En el procés de selecció, que es regeix pels principis d’igualtat, mèrit, capacitat, idoneïtat i publicitat, hi participa la comunitat escolar i l’administració educativa.

Per aquest motiu, es constitueix una comissió formada per tres representants de l’Administració (inspectora, director en actiu de la zona i representant de l’administració local), tres membres del Consell Escolar que no formen part del professorat (elegits entre els membres del Consell Escolar) i tres persones d’entre el professorat del centre (elegits en votació secreta pel Claustre).

Aquesta comissió té com a funció triar i validar un director quan es declaren una o més candidatures a la direcció del centre on el càrrec esta vacant.

Si voleu saber més sobre el Projecte de Direcció presentat per la Sílvia Boix i Planes, feu clic a la següent imatge o aneu a l’apartat Documents de centre de la pàgina web.