PROJECTE 2n LES PLANTES

A 2n hem començat projecte: Com creixen les plantes? I en què s’assemblen a nosaltres?

Hem treballat en grups cooperatius per crear un mural. A més, amb molta il·lusió hem dissenyat un jardinet i hem plantat una llavor, que, amb cura i paciència, creixerà amb nosaltres.🌷🪴💚

TALLER A 3r DE TINENÇA RESPONSABLE D’ANIMALS

Aquest matí, la Clara, del Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona, 👩🏻‍⚕️ ens ha fet un taller molt interessant sobre la tinença responsable d’animals de companyia. Hem après moltíssimes coses que podem continuar investigant dins del projecte que estem fent a 3r sobre els animals.

A més, ens emportem una nova “mascota” cap a casa 🐶 🥰

SPEAKING a 5è

Des de l’àrea de Speaking, l’alumnat de 5è ha encetat un projecte d’intercanvi amb alumnes d’una altra escola. Hem començat fent una presentació per als nostres penpals (amics per correspondència) i hem rebut les seves que hem llegit a l’aula.

English is fun!

ROBÒTICA A 6è

A 6è vam començar el projecte de construcció del nostre propi robot cotxe a partir de peces de Lego i motors i sensors. Hem treballat cooperant en petits grups amb diferents rols (the programmer, the builder, the tester, líder, etc.) i comencem a entendre el pensament computacional optimitzat de les màquines i a reproduir-lo.

Finalment, vam programar els robots per ser capaços de seguir una carretera i aparcar correctament sense xocar amb ningú. Per aconseguir-ho hem hagut de pensar molt, a base d’assaig error i sobretot utilitzar molt les matemàtiques!!

1. Construint el nostre robot

2. Figures geomètriques

3. Pàrquing