Aquests són els membres actuals que formen part del consell escolar de l’Escola Santa Agnès:
| DIRECTORA | Tània Fenollosa Climent |
| CAP D’ESTUDIS | Marta Bondia Isanta |
| SECRETÀRIA | Xavier Iturbe Escobar |
| REPRESENTANT AJUNTAMENT | Raquel Vilardebò i Pujadas |
| REPRESENTANT PROFESSORAT | Alba |
| Brígida | |
| Esther | |
| Jèssica | |
| Tamara | |
| REPRESENTANT PARES I MARES | Abel |
| Bárbara | |
| Ivet | |
| Ana | |
| REPRESENTANT AMPA | Zaira |
| REPRESENTANT PAS | Teresa |
Funcions
Corresponen al consell escolar les funcions següents:
- Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions. El consell escolar ha de ser consultat pel director de manera preceptiva per valorar la proposta del projecte educatiu i manifestar el seu suport amb una majoria de les tres cinquenes parts dels membres.
- Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre. El consell escolar ha de ser consultat de manera preceptiva per valorar cada una de les propostes i manifestar el seu suport per majoria simple dels membres.
- Avaluar l’aplicació del projecte educatiu i de les seves modificacions així com de la resta de documents de gestió del centre.
- Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
- Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
- Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
- Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
- Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
- Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
- Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
- Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.
| CALENDARI DE REUNIONS | |
| El Consell Escolar es reuneix preceptivament una vegada al trimestre i sempre que el convoca la directora o ho sol·licita al menys un terç dels seus membres. A més, s’ha de fer una reunió a principi de curs i una altra a la seva finalització. | |
| Primer trimestre | 14 D’OCTUBRE DE 2025 |
| Segon trimestre | 27 DE GENER DE 2026 |
| Tercer trimestre | 25 DE MAIG DE 2026
16 DE JUNY DE 2026 25 DE JUNY DE 2026 |
ÒRGANS COL·LEGIATS DE PARTICIPACIÓ
El consell escolar i el claustre del professorat són els òrgans col·legiats de participació de la comunitat escolar en el govern i la gestió dels centres educatius que, com a mínim, han d’existir en tots els centres que conformen el Servei d’Educació de Catalunya.
El consell escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.
| CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL | |
| Presidenta CE | Tània Fenollosa Climent |
| Representant professors | Alba |
| Representant AFA | Ivet |
| COMISSIONS CONSELL ESCOLAR | |
| Econòmica | Tània Fenollosa Climent
Xavier Iturbe Escobar Raquel Vilardebó i Pujadas Abel Tamara |
| Convivència | Tània Fenollosa Climent
Marta Bondia Isanta Ivet Zaira Brígida |
| Menjador | Tània Fenollosa Climent
Ana Bárbara Jèssica Esther |

