SORTIDA AL MERCAT DEL PEIX DE MERCABARNA

El divendres passat, els nens/es de tercer vam anar  a visitar  el mercat   del peix a Barcelona.

Un cop allà vam visitar el museu on vam fer vàries activitats relacionades amb els peixos. Ens van explicar diferents maneres de pescar com la pesca per arrossegament o amb canya; veure i tocar diferents tipus de peixos com el salmó, el lluç, un cranc i un  calamar, i ens van explicar el procés de venda del peix des de que el pesquen fins que arriba a la peixateria. També vam visitar el mercat del peix,  però com que treballen de nit ja estava buit i vam anar a una empresa a veure diferents peixos per veure les seves parts, on vivien, com s’alimenten,  respiren o es defensen.

Al migdia vam dinar al restaurant del Mercabarna  a base de peix , un dinar saludable que estava molt bo i ens va agradar molt el lluç, els calamars arrebossats i l’amanida.

Les monitores eren molt amables i ens va agradar molt.   Cliqueu la imatge per veure més fotografies.

.